LOVE MY JOB ! | @malgorzatawrobel_hair

 



Praca jako stylista mobilny jest dla mnie niezwykłym doświadczeniem.
Biorąc pod uwagę ogólna opinie jaka panuje na temat osób, które stylizacje wykonują w domach trochę obawiałam się jak to będzie w moim przypadku wyglądać.
….
 
W tym roku tj.2021 rozpoczęłam przygodę jako mobilny stylista. Poniekąd na tą decyzje złożyło się kilka spraw, a w dużej mierze moje kłopoty zdrowotne.

Niemniej – to jedna z lepszych decyzji w moim życiu.


Jako stylista mobilny łącze dwie rzeczy które kocham – stylizacje włosów i podróże.
Podróże małe i duże. Czasem kilku minutowe, a czasem kilkugodzinne.

Nie brakuje zapytań od Pań z całej Polski, a i nawet zagranicy.



......


Motywuje mnie to do dalszej pracy i udoskonalania tego co na ten moment wiem i potrafię.
Powyższe zdjęcia to przygotowania do ślubu pięknej Panny Młodej @maniapstrykania , którą miałam przyjemność uczesać, a przy okazji poznać jej cudowną prze sympatyczną rodzinę.
To co robię to coś więcej niż czesanie. Dla mnie to możliwość uczestniczenia w jednej z ważniejszych chwil w życiu, możliwość przeżywania razem tych emocji.  Pyszne domowe ciasto by lepiej się pracowało … :D
@maniapstrykania dziękuje za zaufanie !
A jeszcze piękniej dziękuje za podzielenie się ze mną tymi pięknymi zdjęciami, które wykonała
  @ ania.margoszczyn .
Majstersztyk !
















Komentarze